NoName_ 1Nihan ayy benim kvalidem orada oturuyordu 4 sene öncesi tam aquanın yanındaki binalarda 🥹 ben derince 60evlerde oturuyorum
1Nihan NoName_ bekarken bende körfezdeydim 😁 dünya küçük İzmit daha küçük 😁 inşallah bi gün tanışırız kaç haftalık sizin benim daha yeni 9+4 ama 5.5 yaşında da kızım var :)
NoName_ 1Nihan hahaha 2 sene önce de ben körfez hacıosmandaydım 😂🙈inşallah tanışırız,kaç yaşındaydınız bu arada. Maşallahh kocaman abla olmuş prensess,bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza alın,biz 28+2 olduk ilk gebelik 🩵
1Nihan NoName_ ben 31 olucam ayın 20 sinde malesef 🤣🤣 benim 9+4 henüz küçük kızımdan sonra 2 kaybım 1 kimyasal gebeliğim oldu inşallah bunu sağlıkla kucağıma alırım. Şuan senin için de baya zordur yaz sıcaklarında iyice büyüdü göbüşte senin yaşın kaç yakın mıyız 😁 kendimi yaşlı hissediyorum ya böyle olunca
NoName_ 1Nihan inşallah sağlıkla kavuşun🌸yaz gebeliği zormuş gerçekten nefes alınmıyor ama bende bebeğimi 3,5 sene bekledim rabbim nasip etti sıcağıyla soğuğuyla her haline razıyım 🥹26 yaşındayım bende yakın bence🙈
shrnur 1Nihan canım benimde 2 kaybım 1 bir kimyasal gebeliğim var şu an 9+2 yim aramızda 5 gün var 😂 inşallah ikimizde sağ salim çocuklarımızı kucaklarımıza alırız bu sefer ❤️ bu gebeliğinde ekstra bir şey kullanıyor musun iğne hap gibi
1Nihan NoName_ ya ne güzel bi mucize Rabbim sağlıkla kavuşmayı huzurlu uzun güzel bir ömür nasip etsin inşallah 💕 yani tabi 5 yaş ama benim kızım kadar fark 🤣 çok değil tabi 😁
Anneyiimbenn seda_ay serum olarak ne veriyorlar ben de sizinler aynı durumdayım. Sadece parol serum veriyorlar
NoName_ Kızlar doktorum sonuçlara bakarak idrar yaprken yanma varmı diye sordu yok dedim idrar kültürü istedi şuanlık bir şey vermedi bekleyeceğiz sonuçlar yeniden çıkana kadarr ama içim hiç rahat etmiyorr
1Nihan shrnur maşallah aynıymışız gerçekten :) evet bu sefer direkt kan sulandırıcı iğne ve Progestan ile başladık zaten genetik yaptırmıştım hafif bi pıhtı sorunu çıkmıştı tüm önemleri aldık tıbbi açıdan gerisi Rabbim in takdirine kalmış artık :) sen de kullanıyorsundır herhalde
Talentedmom NoName_ rica ederim kullanıyorum 875 lik 500 lük hiç fayda etmedi Crp daha yükseldi doktor bunu verdi daha yeni başladım 2 gün oluyor
NoName_ Talentedmom banada antibiyotik ve bir tane saşe verdi kaçlık bilmiyorum daha almadım ilaçlarımı yeni çıktım doktordan 🥹
Talentedmom NoName_ benim de kanda da enfeksiyon vardı 500 lük bende işe yaramamıştı inşallah sana iyi gelir geçmiş olsun
babymom2026 NoName_ ben sık idrara çıktığım icin istemişti doktor hamilelikte olmaması gerekiyor enfeksiyon diye tertemiz cikti hatta o değerlerin adına internetten baktim ne anlama geliyor diye 😂
NoName_ babymom2026 bende hamilelikten kaynaklı sık idrara çıkma da yok 3.trimesterdayız 🤣🙈idrar kültürümde bakteri ürediği çıktı maalesef hiçbir belirtim yok ama