NoName_ babymom2026 bende hamilelikten kaynaklı sık idrara çıkma da yok 3.trimesterdayız 🤣🙈idrar kültürümde bakteri ürediği çıktı maalesef hiçbir belirtim yok ama
Talentedmom NoName_ benim de kanda da enfeksiyon vardı 500 lük bende işe yaramamıştı inşallah sana iyi gelir geçmiş olsun