NoName_ ilk zamanlar sizinki gibiydi ama yassı epitel değerim yoktu benim lökosit ve eritrosit değerlerim yüksekti. Ben sürekli tekrarladığı için aile hekimimde durumu bildiği için on beş güne bir aya idrar tahlili veriyordum. İlk zamanlar lökosit 19 eritrosit 17 ydi en son tahlil verdiğimde yassı epitel 45 Lökosit 75 Eritrosit 17 çıktı. On iki gündür böyle nasıl anlatsam küçük kurtçuklar gibi suda çözünen ilaç kullanıyorum ismi purinol. Bide ürocase kullandım. En son tahlilden sonra. Önceleri üromisin ve munorul kullandım. Ama suyu arttırmanız lazım yoksa malesef ki geçmiyor..