Parlalina Esma006 bugün 10 Temmuza gün verildi, heyecan korku hepsi var riskliyim diyede yatmaya progestan kullanmaya devammış 🙏🏼
Minik1Civciv Esma006 amin canım amin tüm yavrularımıza inşallah hayırla sağlıkla gelsinler büyüsünler ❤️🤲🏻
gunesveguney Esma006 ay valla her şey karman çorman 🥹 heyecan korku panik tüm duygular karışık 🥴 bunun dışında bi de son hazırlıklar bi taraftan çalışmaya devam ediyorum. Bi de ağrılar falan oyyyy oy 😂
Canan1991 Esma006 aynen valla al benden de o kadar sıkılıyorum ama dışarısı o kadar sıcak ki başımı camdan bile çıkarmıyorum haftaya çarşamba kontrolüm var bakalım ne diyecekler
gunesveguney Esma006 valla ya ben ilk gebeliğimde prensesmişim doğuma 1 gün kala bile ormanlarda yürüyüşlerdeydim bu sefer kıpırdamaya korkuyorum 😂
2Princess1Mom TeacherS Haftayla alakalı değil bence canım bende 34 haftalığım. Ama kullanmasam daha iyiymiş hem bir işe yaramadı, hemde vajinanın florasını bozmuş. O yüzden mantar olmuşum. 🥺
TeacherS 2Princess1Mom geçmiş olsun canım acaba doğal ne yapsak inan sabrediyorum ama kötü haldeyim 🥺
2Princess1Mom TeacherS Sağol canım sanada çok geçmiş olsun. Zencefil çayı önerdi benim doktorum ama çok abartmadan bir de bol bol su iç dedi.
Canan1991 Esma006 her doktor farklı demekki 33 de girdim ben ilk nst ye 2 ikinci 35 de girdim şimdi de 37 de giricem inşallah