Datlum 34+2 ağrılarım fazlalaştı temmuz 11-15 arasında gün belirlicez dedi doktor ikinci gebeliğim sezeryan olucam bebisin her şeyi hazır ☺️
Esra11_10 Esma006 erken doğum riski sancılar derken ben korktum normalde devlet hastanesinde doğurmayı düşünüyordum ama vazgeçtim hastanede çektirdikleri eziyet soğuttu beni onun dışında heyecanlıyım az kaldı 🤷♀️😂