Mrwezyn1 Esma006 ya bende 32 haftada gittim 2 kg dedi 1 hafta sonra 33 de kontrole gittim 2450 kg dedi işte normal doğum için karbonhidrata dikkat edelim dedi şimdi siz iri bebek olunca kafa çapı önden gidiyor deyince aklıma takıldı acaba bizde de mi kafa çapı büyük diye ama bana bu konuda bişey söylemedi sadece 1 haftada 450 gr biraz fazla dedi
Sevinc44 Esma006 Almanyadayim ben aslında hala serin 🙈 bebek kaç kilo bu arada, ben de biraz önce acile gittim biraz sancım vardı. 2632 dedi 35+6dayim bugün. Bir de başı ileride çıktı bizimkinin de, doğum şeklin etkilenebilir dedi 🤦🏻♀️
Esma006 Sevinc44 tam bana da böyle denildi ya sağlık olsun canım 33 iken gittiğimde 2550 gramdi 🧿🧿haftaya salı gidicez 35+6 olucaz o günde bakalım kaç kilo olmuş
Love13 Esma006 bir taraftan öf yeter artık çok uzadı diyorum ama bir taraftan da doğum sonrası kısım için aşırı korkuyorum 🤣
Minik1Civciv Esma006 ikinci gebelik daha zormuş 2 yaş sendromu erkek bebesi annesi olarak ayrıca daha da zor 😂 üstüne şimdi taşınma durumum da var Allah yardımcımız olsun bacılar 🥰
Minik1Civciv Esma006 valla hamile kalmadan önce diyordum böyle mi 10 çocuğum olsa bakardım. 1 yaşına kadar çok rahattım ama sonra tabi değişiyorlar yaramazlığı normal ama dışarda baş edemiyorum kendini yerlere atıyo alıyor başını gidiyor evde duruyor. Hiç gaz sorunu uyku sorunu falan çekmedim. Çok rahattım sadece meme reddi yaşadım 2-3 kere o çok zorlamıştı. Ama normal büyüdükçe daha zor daha yaramaz çocuklarda var yine şükür kınama yapmak kıyas yapmak da doğru değil ama büyüdükçe zor aşko o gerçek.
Janssue ilk kez anne olacaklar için bu videoyu izlemenizi tavsiye ederim. En azından eksik bilgiler için tamamlayıcı olur. Kimseye ihtiyaç olmadan doğrusunu bilirsek daha az zorlanırız 😅
TeacherS 2Princess1Mom bende çok hastayım antibiyotik vermediler ciddi anlamda skntı yaşıyorum neden vermediler anlamıyorum 😖 34 haftalığım ondan mı dedim ama yok
2Princess1Mom TeacherS Haftayla alakalı değil bence canım bende 34 haftalığım. Ama kullanmasam daha iyiymiş hem bir işe yaramadı, hemde vajinanın florasını bozmuş. O yüzden mantar olmuşum. 🥺
Canan1991 Esma006 aşırı berbat sıfır uyku aşırı sıcaklarda bunalmış bir anne adayı nasıl olursa o şekildeyim tahmini 28 günüm kaldı inşallah daha erken gelir de dua ediyorum hiç çekilmiyor bu sıcaklarda 🤣🤣🤣