Drya_ amin inşallah ❣️ haftasıyla uyumlu demişti en son yarın ne kadar olmuş bakalım 😄 sağlıklı olsun da gerisi hallolur aç kalmaz ya 😁 kesinlikle sancılar başlıyor yani derin nefes alarak o an karnimda kasılıp toplandığı zamanalri düzenliyorum o da tutarsa yani bazen yürütecek hal kalmıyor. Benim bebeğim ocaktan beridir baş aşağı pozisyonda yani belki de doğum kanalına yerleşmeye çalışıyordur bu toplanmalarla 😱