aleynaeskici_0 38+2 olduk bizde bazen gün boyunca belim ayrılacakmış gibi agrıyor karım sertleşiyor ama ne gelen var ne giden persembe kontrolümüz var bakalım ne diyecek normal doğum için bekliyoruz ama sıcakta hiç çekilmiyor her gün temızlık yapıp hazır ve nazır beklemekten yoruldum 😂😂😂😂