Neviclek bugün nst de ve ultrasonda bebeğin durumu, hareketleri, suyu, Kordon’da kan akışı iyi çıkınca doktor cumaya kadar bekleyelim dedi. Alttan muayene etti bebek daha aşağı inmiş ama kanala kafasını sabitlememiş. O yüzden cumaya kadar bekleyeceğiz bakalım. Doktordan geldiğimden beri daha fazla sancım var ama düzensiz. Bazen yarım saatte, bazen 10 dk ve ağrılar sadece belimde. Bekliyorum bakalım.