aleynaeskici_0 38+3’üz ne sancı var, ne nişan, ne suyum geldi. Hamile akupunkturu yaptırıyorum rahmin incelmesine destek oluyor, yürüyüş, merdiven çıkma, yer silme, sıcak duş, ananas, hurma tüm tuşlara basıyorum şu an. Kilosu 3100 civarı, her şey hazır ben hazırım, ama gel gör ki bizimki yerinde rahat, çıkası yok😂
Doktorum bu haftasonu balon yöntemiyle doğal doğumu başlatmak ve pazar günü 39+1de doğurmamı istiyor ancak ben perşembe günkü NST’de hala sancı çıkmazsa 1 hafta daha bekleyelim diyeceğim😅