Ozgeanne 2 gün sonra 37 olcaz aynı şekilde bir an önce artık doğurmak istiyorum sancılarım başladı ve artık gitmiyor her şekilde zorlanıyorum. Sezaryan olcam 25 haziran da benim doktorum 39 da almayı tercih ediyor ama o güne kadar nasıl dayancam bilmiyorum. İki gün sonra kontrolüm var sorcam tekrardan sancılarım bugün çok kötüydü ve daralmaya başladım sıcaklardan da dayanamıyorum bebek de ilerden gidiyordu 1 hafta bakalım inşallah hayırlısıyla gelsin bebislerimiz 🙏🏻