38+5 olduk kilosu 3850 miş haftaya gelmezse normal doğum yapamazsın dedi doktorum bilmiyorum ne yapıcam ya. nst de sancım var ama açılma yok su nişan yok. suni sancı ile doğum başlatsak mı diye teklif etsem mi etmesem mi kararsızım. suni sancıyı okadar çok kötülediler ki