Deletedmom667 Gizem_miros 11+5 çıkıntı gördü ama erkek demek için cok erken dedi. haftaya gitttiğimde netleşceğini soledi 16 haftalık.
Ebrom Gizem_miros 12 Kasım benim de 🤗 2li taramada tahmin de bulundu diğer randevuda belli olur dedi doktorum. Randevuya sevinçle gittim ama bacaklarını üst üste atmıştı 😂 Hiç bir şey öğrenemeden geldik. Sabırsızlıkla 3 hafta sonraki randevuyu bekliyorum şimdi
mk123 benim 30 kasım 11+3 olduk haftaya kontrole gidecm ikili test için umarım öğrenebilirm ama bi yıl hep erkek duyuyorum erkek yolu galiba🤗
Kbra89 YagmurDaskn maalesef doktorum en doğru sonuç için 16.haftayı bekleyelim dedi ama zaman geçmek bilmiyor aşırı merak ediyorm siz öğrendiniz mi 😊
YagmurDaskn Kbra89 Hayır. Ben bi şikayetim olmadan gitmek istemiyorum. Onun dışında da cinsiyet için 16. Haftayı bekliyorum ben de ☺️☺️☺️☺️
mk123 Gmzelii ilk gebelik cok merak ediyoruz sağlıkla kucagimiza alırız ins💗sizde belirtiler hangi durumda bugun bulanti yasamadm ilk defa yada daha olacak mi bilmiom, ins kesilir beni bitirdi bulantlr
Papatyapapatya Gizem_miros 14+3üm daha bilmiyoruz cinsiyyet...20şubat randevum var inşallah söyler...❤
Bayanmucize Gizem_miros 23 kasım👶yarın kontrolumuz var gönlümden erkek geçiyor inşallah gösterir bize