Tugbakayaaa Benim sat aslında 12 Kasım ama geç döllenme olduğu için 25 kasımı baz alıyoruz onunda doğru olup olmadığından emin değilim ben bunu sorun haline getiriyorum kendimce gelişimini iyi takip edemiyorum diye,sizde öyle bi durum söz konusu mu? Cinsiyet içinse henüz küçük olduğunu düşünüyorum bence tam 16. Hafta da net bi şekilde öğrenilmeli yanılma payı olmaması için☺️