YagmurDaskn Gizem_miros Ay tam ben de öyleyim 13 kasım son reglim ama geç döllenme olduğu için doktor 20 kasım diye aldı son regli 😂
Gizem_miros YagmurDaskn aa ayniyiz kuzum cinsiyet ogrenirsen mutlaka sole bana baklim ne olacak merak ettim benim baklim ne olacakk 😀😀😀
Gizem_miros YagmurDaskn ben bulurum seni canim ama isim hafizam yok resmine bakicam aklimda kalsin . 😀
Gizem_miros Kelebek123 hayirli olsun kuzim benimde normalde son adet 13 kasim ama gec dolleneme var 20 kasim oyuzden bakalm nolacak😀
Zeynepakgul16 Gizem_miros 4 kasim son adet tarihim 14 şubatta ögrendim erkek dedi şuan 15 haftaligim canm 😊
Minnosaile 8 kasım / şuan 14+3 iki farklı doktor %90 erkek dedi. 1 ay sonra kontrolüm var bakalım değişecek mi 🙂
Zeynepakgul16 Gizem_miros sagol canm tesekkur ederim senin belli degil sanirim ne kadarlik senin ki ☺