yildizkaradag Sizin anlattığınızın aynısını yaşadım. Kamer Beye gittim kanama ve ağrım vardi regl agrisi gibi. Ne dusuk önleyici ne de başka bir şey verdi 2 hafta gittim öylece eve gönderdi beni. Bebek saglikliysa zaten tutunur dedi. Hiçbir önlem almadi. Cok ketum biri. Asla yakınlık kurmuyor. Cok sukur başka bir hastaneye gittim gereken neyse yapıldı. Şuan 28 haftalik hamileyim eger Kamer Beye bağlı kalsaydım dusuk yapacaktım bebegimi kaybedecektim🥹 İlk dogumum da onda olmustu bu arada 33. Haftada ona devam etmiştim. Dogumum normal dogumdu bebek geliyordu hala doğuma girmedi. Ebeler bana ıkınma ıkınma diye bağırdı nasil ikinmayim dedim bebek zaten cikmis kafası biz hala onu bekliyoruz cok mıymıy birisi. Doguma girdigi an bebek dogdu zaten bir dikis atti cekti gitti. Hiç memnun kalmadığım halde ona tekrar gitmem hataydı zaten.