jlde Merhaba ben Kamer beyde doğum yaptım Aynurdan vazgeçtim 3 muayene oldum ama bıktırdı beni o daha beter emin olun Kamer hoca daha veli nimetmiş. Biraz soğukkanlı evet ama yapısı öyle bizde neden beklenti icine giriyoruz onu da sorgulamak gerekir. Sonuçta doktor ve olması gerekenleri söylüyor o kadar. Biz fazla beklenti içindeyiz benim görüşüme göre 🫶 Sağlıkla kucağınıza alın. Sezaryen hakkında bilgim yok bu arada ben 2 normal doğum yaptım Kamer Beyde çokta memnun kaldım 💐