MelooosAnne Yemin ediyorum cinsiyetin hic bi önemi yok biliyorum
Canım bunu belirtmene gerek yok isteye de bilirsin niye öyle düşünüyorsun hayır ben şu kesimi anlamıyorum isteyen linçleye bilirrr umrumda da değil kız deyince böyle bir seviniyorlar aha bak görüyor musun sevindi etti helal olsun gibisinden erkek istiyorum deyince herkes ayrımcısın şöyle böyle oluyor o kadar gıcık oluyorum ki isteyebilirsin bu senin en doğal hakkın isterse beş oğlun olsun bir erkek daha istemek senin hakkın yani Allah Allah bunu belirtme lütfen dua ediyorum umarım inşallah erkektir bende 11 haftlık gebeyımm bende erkek ıstıyorumm rabbım nasıppp etsınn… amin