MelooosAnne rabbim inşallah sağlıklı bi erkek evlat nasip eder. Benim kuzenimede bi kız bi erkek dendi en son erkek kesin dediler. çıkarken sordum söyledi yazmışsınız belki baktığını unuttu o anda kız dedi kendi doktorunuz ısrarla erkek dediyse böyle düşündüm. Bu arada isteğinizde normal bende mesela hep ilk çocuğumun erkek olmasını sonrakine abi olmasını istemiştim abi eksikliğim olduğu için. Bizde uzun süre iki kız kardeştik annem üçüncü hamile kaldığında erkek olsun istemiştik ikimizde hatta kardeşim dua ederdi erkek diye babamız çok şükür hepinizde kız olsanız bana aynıydınız demişti. Yani ayrım şeklinde olmadığı sürece daha değerlidir denmediği sürece bu istek normal geliyor.