hasret6161 merhaba bende tüp bebek fitil ve iğne kullanıyorum senin gibi 6. Buçuk haftalıkta 1 gün yoğun kanamam oldu doktora gittim bebiş iyidi doktor bana kanama varsa aspirini kes dedi mit müddet onun dışında limon da yeme kan sulandırıcı etkisi var 2. Gün kahve rengi oldu ara sıra kahve geliyor eski kan doktor bana sadece wc kalk kendini yorma yürüme falan demişti öyle de yaptım şuan 10. Haftadayım lekelenmeler arada bir oluyor ilaçlardan dolayı doktor olur demişti