hasret6161 ben yaşadım. Ama doktorum kanama olur olmaz proluton depot iğne vurdurdu. Sonra her şey yolunda derken 12.haftamda aşırı kanama ile hastanede yattım. Bebeğimin suyundan da gitmişti. Bir Dr kürtaj yapmaya kalktı sonra doktorumu bekleyeceğim dedim doktorumun adını sordu. Duyunca da suratı değişti sanırım hocasıydı 😀 doktorum proluton depot iğneyi haftada bir kere, progestan fitili günde 3 kere verdi. Bir de endol fitil bar kasılma önleyici onu da günde iki kere kullanacaksın demişti. 30.haftaya kadar hep yatarak ve bunları kullanarak geçti. 30.haftada ilaçları kesti 32’de doğum yaptım. Çok şükür şimdi 4 yaşına girecek oğlum. Bazı doktorlar kanama barsa zaten bebekte anomali vardır vücut atıyordur diyip önemsemeyebiliyor. O sebepten tek doktora bağlı kalmayın isterseniz. Başka doktora da görünün. En azından önlemini almaya çalışabilir.