Onurbanuu hasret6161 benımde dun oldu pıhtılı sekılde gıttık kese var yolksac olusmus sorun yok dedıler tup bebe hamılyım ılacları kullan aspırını ıcme dedıler carsamba tekrar ravdevum var bakalım kendınızı uzmeyın bol bol yatın
Simlifar Mucizem2131 bu dönemde yatarak geçirmen daha iyi olur sürekli yürümek hareket halinde olmak kanamayı artırabilir elinizden geldiğince dinlenmeye çalışın uyuşmazlık iğnesi ne oluyor eşinizle kan uyuşmazlığı mı vardı
Mucizem2131 Simlifar iki gündür yatış verdiler uyusmazligimiz var diye kigne yaptılar kahve lekelenme ye dondu kalp atışıni duydum
Simlifar Mucizem2131 kahveye döndüyse korkmayın ama 2 gün yatmak içinnyeterli değil elinizde olduğunda yatın 3 ay dolana kadar yormayın kendinizi dinlenin sürekli imkanınız varsa
Mucizem2131 Simlifar sırt ağrım çok normal mi acaba . karın ağrım da arada oluyor hafif adet sancısı felan
Simlifar Mucizem2131 şuan erken dönemde oldugun için normal benimde öyleydi kasık ağrısı olması rahim büyümeye başlıyor ondan dolayı şimdi portakal büyüklüğünde rahim büyüyor bebek için etkiler devam ediyor yani
Peri_Omer hasret6161 5. Haftada cok kanamam oldu bildiyin tualetde oturdugunda kan akiyordu yani buyuk ped koyuyordum bu neredeyse 5-6 gun surdu sonra doktor buldum ve progestron yazdi 2 gun kullandim kanamam durdu ama sadece lekelenmem var şimdi..
hasret6161 Bbaysalerdogan iletinizi şimdi gördüm kusura bakmayın. şuan kanama alanım yok ve gebeligim devam ediyor.Sadece tansiyonla alakalı bir problem yaşıyorum şuanda
Bbaysalerdogan hasret6161 estağfurullah. Hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻