Habibe08 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşAllah 🤲🏻♥️ bende 31+3deyim kızımla ve erken doğum riskimiz var hatta pazartesiye kadar hastanede yattım kızçeyi doğmamak için ikna etmeye… İlk bebeğim 37+0da doğdu küveze girdi 17 gün haliyle erken doğum olursa küveze girer diye korkuyorum ama bu hikayeyi okumak çok iyi geldi bana, sağlıklıysa küveze girmeme ihtimali olduğunu öğrenmiş oldum ve içim bir nebze de olsa rahatladım 🥰