Habibe08 Ayy gözünüz aydın maşallah subhanallah ne güzel doğum hikayesi. Bende 32+6 dan beri su gelişiyle hastaneye yatırıldım, şuan takipteyim aktif su gelişim olduğu için. İki doz ciğer geliştirici vurdular, 34. haftayı doldurmayı bekliyorlar açılmam da sancımda yok şuan salı günü 34 ü doldurunca doğumu önce vajinal yolla başlatıcaklar suni sancıyla. Bebeğim iyi çok şükür gelişimi de güzel. Ama suniyi duydukça o acıya nasıl dayanıcam diye korkuyorum inşallah kolay açılmam olur da bende yırtıksız ve kesisiz kucağıma alırım oğlumu. Rabbim herkese olay doğumlar nasip etsin inşallah. 🤲🏻❤️