Cgdm0 evet ben cok memnun kaldım soru sorduğunda açıkladılar hep ebeler herşeyi doktorlarda cok iyidi kibardi ama beni doktor dogurttu ebe degil erkek bu doktordu oda cok iyidi yatisim olurkende o vardi o dogurttu sonrasinda dogumhane odalari tek kişilik doğumu beklediğin odada yaptiriyolar bebegide hemen orda kontrol edip kucağına verip servise yolluyolar eger bebekde sıkıntı yoksa serviste 2 kişilik odada kaldım ama sorun olmadı hastane kalabalikti çünkü sürekli hasta giriş çıkışı olduğu için hastane temiz yemekleri güzel personeller ilgili ben memnun kaldim abimin eside orda dogum yapti 4 ay önce oda memnun kaldk