fndd 2.,doğumum da Bülent hocaya gitmistm gercekren çok tatlı biriydi lakin son an da beni sezeryan a yönlendirdi fakat ilk doğumum normal Di suni sancı verin ben sezeryan istemiyorum dedim
Gönlü olmayarak kabul etti şükür maşallah iki saate kolay bir doğumum oldu
Ve doğum masasında bana bu nasıl oldu diye sordu 🤣