Neoncivciv
AycaY59 bizde Ankara’ya taşındığımızda çok araştırıp güven hastanesine karar vermiştik benimde doktorum Sedef hanımdı, doktor bile demek istemiyorum resmen hamilelik süresince ablalık yaptı bize çünkü yalnızdık Ankara’da kimsemiz yoktu, doğumdan 8-9 ay sonra taşınırken bile vedalaşmaya gittik tek üzüldüğüm öyle bir doktordan ayrılmak oldu şimdi tekrar hamileyim Sedef hanıma muayene olamadım diye içimde kaldı ❤️ kadın doğum katındaki her hemşire ve ebe o kadar mükemmel ki anlatamam hele ki hasta bakıcılar aşırı tatlılar. Esra ebe var onun sayesinde doğum yaptım desem yeridir sabah yanıma geldi ben doğuruna kadar başımdan ayrılmadı Sedef hanım aynı şekilde sürekli kontrole geldi. Oğlumun sünnetini de güven hastanesinde yaptırdık bütün takiplerine de orda devam ettik gerçekten Ankara’da gidilecek tek hastane bence. Bir de hastanenin fotoğrafçısı var Dilara hanım, sanki kardeşinin doğumuna girer gibi her seferinde aynı enerji aynı pozitiflik. Ankara’da sadece Koru hastanesini asla tavsiye etmem devlet hastanesinden farksız ilk muayeneme orda gitmiştik sürekli sıra bekliyorsunuz saçma sapan bir yerdi