fndd birsey olmaz Allahın İzniyle ama size de sezeryan i teklif eder diye düşünüyorum bu arada 3900 dediği bebek 3690 cok fark yok ama öyle işte. Ayrıca korkmayın Bülent hoca hem sezeryan hemde normal de oldukça tecrübeli bir dr
Bu arada ben başka yerde de usg yaptırdım orda da 4 e yakın çıkmsti
Hastane de yeni doğan bakim ünitesi var
Yeni doğan dr lari harika