Bencede anahtar muz ceviz kaşar olabilir😂 ben ikizlere hamileyim buradan çok araştırmıştım nasıl kilolu olurlar diye düşük doğum ağırlığı oluyor malum ..
Neredeyse en başından beri muz ceviz kaşar yiyorum her gün fix ekstra süt ve süt ürünleri de tüketmeye çalışıyorum başka öyle ekstra dikkat ettiğim yok meyve kuruyemiş vs yine sağlıklı bulduğum şeyleri yemeye çalışıyorum ama dediğim gibi her gün onları tüketiyorum
Ve şuan kilo takibi için erken ama kıyaslamak gibi olmasın tabi burada aynı haftada tekil gebelerden daha iyi kiloları aralarında mesela en son kontrolde6 gram vardı kiloları da yakın baya, gelişim tablosuna göre de ilerde 🙏🏻
Bakalım inşallah öyle gider 🌸 tüm bebişler sağlıkla tombiş gelsin inşallah 🥰🥰
Bir de şey yapabilirsiniz sabahları için kahvaltı yapmıyorum dediniz ya
Akşam dan sandviçi yapabilirsiniz kaşarlı peynirli domates salatalık
Ya da sabah ya da akşamdan yine shaker süt muz biraz yulaf veya yine aynı şekilde activia ve quarkla beğeniyorum ben özellikle çiya muz yaban mersini ya da yulaflı çiyalı şeyler süte yoğurda vs pek çok şey yapılır bence aç kalmayın bende çoğu zaman aç hissetmiyorum ama bebekler açlık durumunda strese girermiş bence akşamdan öğünlerinizi hazırlayın🥰