defnekusum maalesef bende de var ve yanında eşantiyon olarak sağlık anksiyetesi var. en ufak bir şeyde bir ağrımda sızımda acaba kanser miyim ölecek miyim diye koşa koşa randevu alıyorum. Veyahut sevdiklerime sürekli bir şey olucak korkusu ile yaşıyorum, sürekli kalbim çarpıyor aldığım nefes ciğerlerime ulaşmıyor sanki. 3 senedir bu illetle baş etmeye çalışıyorum ama anladım ki bu desteksiz üstesinden gelenicek bir durum değil o yüzden en yakın zamanda terapi almaya başlayacağım