defnekusum anneoluyorum1212 3. Aydan beri magnezyum da kullanıyorum ama nafile ben de bu yönde faydası yok
anneoluyorum1212 defnekusum yürüyüş açık hava da çok iyi geliyor yarım saat yürüyüş hemen rahatlatıyor beni
defnekusum anneoluyorum1212 fiziksel belirtileri de sık yaşamaya başladığım için eve kapattım kendimi inşallah en kısa zamanda cesaretimi toplar dışarıya çıkarım
fndd defnekusum düşünme onda oldu diye sende olmayacak. Sadece o postu okuduğun için bu belirtileri yaşıyosun. Bu zamana kadar onca insan kalp krizi geçirdi diye biz geçirmedik bebekleride sağlıklıca alıcaz kucağımıza inşAllah
Busra2013 defnekusum ayniyim her panik atak postunda ben varim😂😂😂ben yenmistim bu kaneti bu hamilelikte yine basladi 23 haftaligim 23 haftayi kendime zehir ettim oturuom 24 saat kalbimi dinliyorum kansizoik var carpinti oluo iki bukulunce kalbim agzima gelio korkuyorum kalp krizi geciriyorum diyorum az once kafam bole hafif atti dedim beyin kanamasi geciriyorum gecen burdada bi anne dogumda beyin kanamasindan vefat etmis onu okudum iyice piskolojim mafoldu her doktora gidisimde tansiyon olcunce kalbim 150 oluo geliom diger randevuye kdr nie ole oldu kalbimde sorunmu var pisikolojisine giriyorum sanki cocugu goremicem olecekmisin gibi geliyor doguramicakmisim gibi korkuyorum kisaca iyi degilim😏🥺bi cozumde bulamadim😏
sednc0 Busra2013 Allaha yakınlaşıp her şeyin ondan geleceğini bazı şeylerin bizim imkanımız dahilinde olmadığını kabullenmek lazım geçmiş olsun
Derya_y defnekusum 2 saat önce geçirdim panik atak, doğum yaklaştıkça ataklar şiddetlendi, kafam susmuyor, yalnız değilsiniz merak etmeyin, çok iyi anlıyorum sizi
Derya_y fndd beni de çok üzdü ve tetikledi o olay, buradan bile uzak kalmak lazım belki de. Şiddetli panik atak rahatsızlığı olan biri olarak akıllı telefonla bile vedalaşmayı planlıyorum artık
fndd Derya_y Evet bende etkilendim ama aklıma getirmeye çalışmıyorum zaten doğururken ölüm korkusu varken böyle bi haber aslında paylaşılmaması lazım ya da bu kadar yayılmaması lazım etkileniyor insan
vanilya_kokusu_ Derya_y zaten içinde arastirdiklarimiz yüzünden duzelemiyoruz bazen bende diyorum telfon çalsa tek alacam elime
irem10_ Herkese geçmiş olsun öncelikle bu illeti yaşayan bilir. Lise son sınıftan beri ara ara uğrayıp çok ağır krizler geçirdiğim günlerde oldu 3 gün hiç uyuyamayıp en son psikoğa bana uyku ilacı yazması için yalvarmıştım. Şuan bende 24 haftalık hamileyim ve hamileliğimin başından beri ya panik atağım geri gelirse diye korkuyorum. Bence size kötü gelem sizi kötü hissettiren her şeyden uzaklaşın ve kendiniz dinlemeyin sürekli bir işle meşgul olun hanımlar vesveseyi Ne kadar büyütürsek o kadar bizimle geliyor zaten daha önce de krizler yaşadık ve atlattık bu bizi korkutmamalı ama şu an hamileyim ve artık bebeğimizi düşünmeliyiz panik atakla uğraşacak vaktimiz yok 😊size iyi gelen insanlarla beraber olun içinizde hiçbir şeyi tutmayın anlatın anlattıkça rahatlıyor insan umarım düşmanımın bile başına bu hastalık gelmez. Hepimizi çok seviyorum 😍
defnekusum irem10_ Size de çok geçmiş olsunn gerçekten yaşayan bilir bunu inşallah bir an önce düzeliriz 🥺 Bebeğinizi sağlıkla ve huzurla kucağınıza almanız dileği ile 🙏🥺❤
Eminedgds @defnekusum o kadar aynı durumdayız ki yani göğüs kafesin ağır geliyor resmen bazen sanki biri boğuyor hiç bir şekilde nefes alamıyorum geceleri uyku neredeyse 0 a indi aynı sizin gibi hamilelik öğrenince bıraktım ama hormonlarla birlikte zirve de şu an hayat çok anlamsiz kimseyi kafam almıyor dinlemek istemiyorum görmek istemiyorum kimseyi hatta bunu en yakın arkadaşıma söyledim bana zaman ver diye inadına tepeme çıktı onunla da konusmuyorum şu an ve 4 yaşında oğlum var yani hiç bir şekilde mutlu olamıyorum biz bununla nasıl başa çıkacağız hiç bilmiyorum 😒 ama bunu yazmaniz mutlu edici yalnız değiliz 🤍
defnekusum Eminedgds Allah yardımcınız olsun inşallah inanın size de kendime de hatta buradaki yazan kişilere destek olabilmeyi o kadar çok isterim ki ama ne desem boş çünkü kendimi telkin edemiyorum başta inşallah bir an önce her şey düzelir 🥺❤
zeynepcee1 Kızlar bende de mide bulantısı ve uykusuzluk yapıyor anksiyete maalesef ki. Ben hamileliğin başından beri lustral 50 mg kullanıyorum. Bebeğim kilo olarak biraz geride ama bu antidepresandan kaynaklı mı bilinmiyor. 27+2 olmam gerekirken doktorum dün düzeltti 26+5 oldum bugün. Ama lustral en zararsızlarından
Derya_y fndd katılıyorum size, ben herkese zehir ettim hayatı artık, anneme eşime ve hatta doktoruma. Anksiyete, panik atak ve travma sonrası stres bozukluğu yaşayan biriyim, haber bile izleyemiyorum bu yüzden kötü haber duyarsam diye
Sarees Derya_y en doğrusunu yapıyorsunuz . Psikoloğum bana da yasakladı , ve sosyal medyadan doktor astrolog deprem tahmincisi vb olumsuzluk içeren çoğu içerik üreticisini takip etmemi yasakladı ve inanılmaz işe yaradı
fndd Derya_y Bende tiktok falan her şeyi sildim hastalık ile ilgili olan haberleri direkt geçiyorum hastalık konusunda çok iyi yol katettim ama bu doğum korkusunu aşamıyorum doktora girdiğim an nabzım oluyo 160 o kadar nabzım yükseliyoki tek sıkıntım bu nabız yüksekliği
Sarees defnekusum panik atakta uzmanlaşmış bi psikolog yardımını almanız şart. Maalesef her psikolog bu konuda başarılı değil … ne ilaç ne de başka bişey . O terapiler Rabbimin yardımıyla şifa buldum