Hilal6161 Ask45 tamam canım yazarım sabah test yaptım yine ama sanki düne göre daha açık rengi inşallah kimyasal olmaz bu ayda ya
Ask45 Hilal6161 bende korkuyorum ya başımıza geldiği için inan öğrendiğimizde sevinemedik bile cumartesi 13 değerini yada daha fazlasını görmem lazım
Hilal6161 Ask45 bende doğru düzgün sevinemiyorum eşime de söylemedim hatta bugünkü duruma göre söylemeyi düşünüyorum
Ask45 Hilal6161 gecen ay kimyasalında adet gelmeden daha kasıklarında batma olmuşmuydu canım kimyasal hissettirmişti bende kasıklarım iğne gibi batıyordu ama bu seferkinde yok öyle bişey
af_ Ask45 adetine daha varmış o yüzden düşük 👼🏻 git gide artar o inşallah 6bin civarı kese görülüyor karın ultrasonda 2 güne bir iki katına çıkacak senin de rahatlaman için o vakitte gidebilirsin
GULLMOMMY Ask45 Ask45 bence adete olmasına rağmen iyi cikmis gözün aydın cnm merak etme inşallah sağlıkla ilerler çok sevindim
Ask45 GULLMOMMY inş öyledir kuzumm çok korkuyorum hamileliğin ilk zamanlarında kasık agrısı normalmi adet yaklaştıkca
Hilal6161 Ask45 evet canım 2 gün önce 55 çıkmıştı bazen bir şey batıyormuş gibi kramp gibi bir şeyler geliyo arada onunharicinde bir şey yok
GULLMOMMY Ask45 evet normal ben halen çekiyorum ara ara ama çok sidetliyse bilmiyorum tabi inşallah sağlıkla alırsın kucağına merak etme dualarım sana isteyen herkese 🌸🤲
Sahra1221 Ask45 hayırlı olsun kuzum. Değere takılma güzel beslen stres yapma. Çok var küçük değerle öğrenip güzel artan. Stres hormonu etkiliyor