alyass Ask45 hayırlı olsun kuzum. Daha 3 günün var adetine düşük başlayabiliyor bazen gebelikler sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim ❤️
Hilal6161 Ask45 kanla takip et canım inşallah düzenli artar bende bugğn 2. Kanı vericem çok merak ediyorum ne kadar arttı diye
anneolmakneguzel_ Ask45 neye göre düşük. Adete 3 gun vardı bnde. Kac haftalıksın ben 3+3 tum. Yukselmesi onemli kacla başladıgı değil
yasarceyda12 Ask45 canım bence iyi ben adetime 5-6 gün varken 11le öğrendim bundan önceki hamileleliğimide 4 gğn kala 30 lan öğrendim değer değilde düzenli artması önemli mesela 2 gün sonra 13 çıkması lazım en az iki katı artış beklenir