Ferenaz Ben de 14+2 bu hafta içi cinsiyetini öğreneceğiz. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻
Duyguxx Kızlar başka bir postta okumuştum Ağustos erkek ayıymış bakıyorum çoğunluk erkek😂 benimde nasipse Ağustos sonu olucak doğumum. 12+6 olduk😊 çrş günü doktora gidicem inşallah öğreniriz😊
Cigdemdgr Benim de oğluşum olacak 12+6 da kesin dedi doktor hatta biz bile gördük pipisini ☺️ Şimdi 13+1 iz ama gelişimi bir hafta önde bizimkinin 😍 gerçekten erkek yoğunlukta bu sene.. sağlıklı olsunlar da ❤️ Göbeğim de fark ediliyor artık 🤷🏻♀️
Selinselinselin 12+1 deyim 31 agustos görünüyor ama sezeryanla daha erken olur.benim karnım cıkmadı ama şişkinlik fena gaz var ne zaman geçiyor sizlerde geçti mi merak ettim 🙈
Camlicagizem aysecam Aynı valla canım aynı ilk zamanlar yanmada vardı ama bulantı hala devam 13+5 iz şuan şimdiye kadar 10 kg verdim hiçbişey yiyemiyorum😣 Cinsiyet tahminimiz de aynı %95 kız dedi bizede sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏼😘
Denal Havvauygun bnmde 22 ... bazısının farklı da hafta olarak bizden geriler ama doğumları Ağustos basi ondan sordum ..hoş bnm son adet tarihinde uyumlu çok sukur
yLzgrLr Camlicagizem canım benim 13+4 mide bulantısından hıcbişey yiyemiyorum 3 kilo verdim 😔 doktor kız diye tahmin etti salı günü tekrar gidicem bakalım hayırlısı olsun 🙏
Camlicagizem aysecam aynen doktorum bukdarının normal olmadığını söyledi ama zorla birkaç lokma yemeğe çalışıyorum bian önce düzeliriz inşallah 🙏🏼 Aminn sağlıklı olsunlar yeter😌