Havvauygun Nasılsınız canlar 13.haftadan herkese kocaman selamlar 🤗 cinsiyet tahminlerini aldınız mı bakalım🤗
aysecam Havvauygun selamm canım bizde 13+4 deyiz kasık ağrıları ve mide bulantılarına devam cinsiyetide geçen hafta %80 kız ❤️dedi doktorumuz ☺️
Aysenur_ertugrul Havvauygun ben yarın 14 olucam canım Allah nasip ederse ama doktor tahminde bulanmadi 😀 çok merak ediyoruz ama en önemlisi sağlıklı olsun inşallah 🤲
FatmaAtess Bizim doktor nuh diyor peygamber demiyor adam sanki yemin etmiş illa 17.haftayı bekliyo napalim 🙄😕
Sibel92 FatmaAtess bence en iyisini yapmış ben 12 haftada ilk iltimali kız olarak aldım 14.haftadada 100% kız dedi 16 haftalığım bugun doktor kesin erkek dedi😂
FatmaAtess Havvauygun yok özele gidiyorum birde sınırımı bozdu zaten bu doktor iyice bakalım ne olcak
FatmaAtess Havvauygun ya aslında ben pek merak etmiyor nefes alsın yeter kafasındayım 😂😂ama eşim çılgınlar gibi gün gün sayıyo o bozuuo psikolojimizi zaten bebeğimle benim 😂😂
Papatyapapatya FatmaAtess benimde valla eşim bozuyor piskolojimi gün sayıyor resmen işi olsa bile iptal edib hastaneye geliyor...😂00:00benden çok eşim bekliyor😂
Kayrabsra Havvauygun 14+6 bizde bnde merak ediyorum cinsiyeti 12 haftalıkkn kıza benziyor demişti inş değişmez 😊