Razakna Bugün 14 hafta oldum tam cinsiyeti ne olucak çok merak ediyorum çok heyecanlı yım Rabbim sağlıkla sıhatla doğurmayı nasip etsin inşallah 🙏🤰🏻😉 ilk bebeğim henüz 20 yaşındayım 🙈
Camlicagizem aysecam aynen doktorum bukdarının normal olmadığını söyledi ama zorla birkaç lokma yemeğe çalışıyorum bian önce düzeliriz inşallah 🙏🏼 Aminn sağlıklı olsunlar yeter😌
Kubraileri https://hizliresim.com/ZXz9ga doktorumuz göremedi cinsiyetimizi tahmin edecek teyzelerimiz varmı acaba 🥰🤰
Camlicagizem Kubraileri Genelde bu haftalardaki tahminler kemik ölçümüne göre yapılıyor organı görerek değil maalesef ya doktorun ölçüp tahmin yürütmesi gerek yada 16. Haftaya kadar beklemek gerek canım☺️
Gamze1303 Havvauygun 15+1 olduk Çarşamba günü cinsiyetini öğrenmeye gidicez bakalım çok heycanlıyız 🙏😍 Allah hepimizin yavrularını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🥰🤰
Razakna Deryayilmazkahraman hayır ya biz Pazartesi günü gidecez Allah’ın izniyle inşallah öğreniriz 🙏
Ferenaz Benim de 13+4 dün doktor erkeğe benzettiğini söyledi. Ama ben küçük olduğu için çok emin olamadım:)
Rrraaaiiinnn Merhaba ağustos anneleri bugün kontrolde 12+6. 100 de yüz cinsiyet tahmini yaptı doktorum ama ben zarfta istedim sonucu ailelelrle öğrenmek için içimizdeki ses erkek diyor ama hayırlısı inş. Olur saglicakla cooook uzun süreç var daha :/
Ezgiiiiii 14+3 haftalık olduk gecen hafta kızım olacağını öğrendim 👩👧 suan zor gidiyor kahverengi akintim var şimdide kırmızı kanama oldu 1 2 damla eşim yok hastaneye anca yarin gidebilirim 😞
Findk9227 Ezgiiiiii cnm ayaklarının altına yastık köy sırt üstü uzan ve ayağa kalkma çok ev ye gitme inşallah bi sıkıntı yoktur rabbim onu sana bağışlasın inş üzme kendini olumsuz etkilenir
Gulsennnnb Havvauygun erkek olabilir dedi kordon da olabilir dedi bzde 13 haftaligiz 2li test yaptik cumartesi tekrar gdecegz bakalm