Maviyesil121212 38 haftaligiz 1 kilo aldım ama 24.haftadan beri diyet yapıyorum gebelik sekeri olduğu ıçin ondan kaynaklı almadım sanırsam, çatlak 30.haftadan sonra sadece karnımda oldu ama aşırı degil 🙊 bir-çok krem yağ vs kullandım ama eğer vücut çatlamaya meyilli ise ne kullanırsan kullan çatlak olur demişti doktorum da