Maviyesil121212 Valla bence işin sırrı nemlendirmekte catlak kremleri ise yaramıyor bence. Ilk gebeligimde bi ton para döktüm 33 34ten sonra çatır çatır bacaklarimin içleri çatladı bi de azicik yanlarımda var 2 3 çizgi. Bunda sadece nemlendirici sürüyorum surekli daha nemli ve daha az kaşınıyor. O dönem kaşıntıdan ölüyordum