doruknaz Ezgimstf aynıymış haftamiz 🤗🤗 krem yerine arada vücut yağı kullanıyorum ben duştan cikinca.göğüs ve bacakta benimde var çatlak ama doğumdan önce de vardı. hizli kilo alip vermekten.
Vera Maviyesil121212 33 haftalık hamileyim 70 ile başladım 77 oldum. Ve maalesef karnım da çatlak var sadece 7 kilo almama rağmen. Genetik bence ne kullanırsan kullan çatlayacağın varsa çatlıuor
Ayselll Maviyesil121212 31+2 haftalık olduk bizde 16 kg aldım şimdiye kadar 🤦♀️🤭 ama her hangi bit çatlak oluşmadı şükür umarım bundan sonra da olmaz🙏🙏
Alyamerve Maviyesil121212 33 haftalıgom 17 kılo aldım daha çatlamadım genetikmiş bu annemde hıc çatlamamıs
Bgusta Maviyesil121212 35+4uz. 77 ile hamile kaldim suan 94 kiloyum. Doktorum boyum uzun oldugu icin cok sorun etmiyo ama cok aldigimin bilincinde ve farkindayim. Yaş 24 😀 ama gorunum 40 😔😐🤣
Bgusta Maviyesil121212 bacaklarim ve yanlarim catladi tabiki de. Ama bi hafta icinde oldugu icin bi onlem alamadim bu zamana kadar catlamayinca catlamam sanmistim megersem oyle olmuyomus bi anda catlamaya basliyomussun 😩
Duyguanneoluyor Maviyesil121212 55 kiloyla hamile kaldm 69 kiloyum şuan😀😀 30+2 haftalığız çatlama sadece göğüslerimde oldu
Yasmiin 38+2 günlük hamileyim 9 kilo aldım çatlağım ilk doğumumdan kaldı. 36.haftada çatlamaya başlamıştı göbeğim doğumdan sonra da bacaklarım çatladı.
Bayanminyon07 LinaAnnesi En son 30+1 de kontrole gtmistik o zaman 1.950 gramdi şuan bilmiyorum canım kontrol yarın olucak
LinaAnnesi Bayanminyon07 hmmm iyiyms kilosu bnde 30 da gttgmde 1.880 di ben 33 de gttim bide 2.570 olmsti birde salı kontrolum var bakalm ne olcakk 35.haftmdym
Zuhresule Maviyesil121212 30+1 deyim. 47 kilo hamile kaldım su an 55 kiloyum. Hamilelik öncesi fitnessla uğraşıyordum hala daha düzenli pilates yapıyorum. Hiç çatlamadım tavsiye ederim. Ama yanınızda biri varken yapın tabi
Maviyesil121212 Zuhresule yaaa hamilelik öncesi ben de pilatese gidiyordum ama 8 aydır hımbıllaştım :) hamile pilates ve yogasına başlayayım diyorum evde hafiften
Bayanminyon07 Maviyesil121212 hep kontrollü gittim canım 8 aydır düzenli yemeye çalıştım kendimi biraksaydm çok alırdım vücudum çok müsait çünkü kilo almaya
Zuhresule Maviyesil121212 ben evde yapıyorum topla :) eşim de yanimdayken tabi. En küçük bir harekette bir sakatlık cikabilir o yüzden korkuyorum salona gitmeye :)
Maviyesil121212 Zuleyhakaan gerçi bizim anne abla çatlamış hep 🤦🏼♀️ Olursa da napayım kızım icin değer diycem :)
Maviyesil121212 Zuhresule yaa neler yapıyorsun ki ben en fazla topun üstünde zıplarım yana yöne dönerim fazlasına cesaret edemem bu halde :)
Burcum91 Maviyesil121212 38+4um 10 kilo.aldim sadece yavrucum.catlamam.olmadi zaten eskiden catloodim ben kalca taraflarimda oldu biraz belirginlesti sadece oda cok degil kotu durmuo
Aybukeshn Maviyesil121212 30+5 olduk 13-14 kilo aldım tiroidlerim yavaş çalışıyormuş🤦🏼♀️ Ama çok şükür hiç çatlağım olmadı şu ana kadar ☺️
Maviyesil121212 Aybukeshn benim de öyle ilaç kullanıyorsun dmi hamilelikte çok önemli aman ihmal etme