3_bebelianne Nur124 Üçüncü çocuğum canım ne isterse yedim hep evet evden beslenmek lazım en temizi ama arada kaçamak yapmaktan zarar gelmez
Nur124 3_bebelianne evet bende çoğunlukla evde yiyorum ama suffle için çiğ yumurta falan diyorlar korktum
3_bebelianne Nur124 burger king menüleri dondurma ve içecek hariç tatlısını tercih etmedim hiç ama normalde sufle yiyorum bende severim
Morrinah Nur124 bişey olmaz bence ya çok düşünme kuzum sufle yeme bidaha ama yada evde kendin hap buharla piştiği için orda nasıl pişiyo bilinmez
CheriBlossom Nur124 ben hamileliğimde canım ne istediyse yedim fast food tarzı şeyleride ayda 1 yada 2 kere çok canım istedikce yedim abartmadığın sürece bişey olmaz canım
Nur124 CheriBlossom benim de bu iki oldu yediğim çok yemiyorum ama suffle konusu kafami karıştırdı çiğ yumurta falan yazmışlar buradakiler
Supermom488 Nur124 sufle için bilemem ama hamburger konusunda mayonez kullanmazsanız sorun olmaz bence
CheriBlossom Nur124 tam olarak çiğ denemez ama rafadan yumurta gibi düşün canım pek sağlıklı değil ama 1 kereyle de birşey olucak değil bundan sonra dikkat etsen yeterli olur
Nur124 CheriBlossom teşekkür ederim içeriğinde yumurta akı ve yumurta sarısı tozu yazıyor pastörize ne demek oluyor biliyor musubuz
Nur124 KLORAKHANIM çok yemiyorum zaten hamileliğimden bu yana 2. Oldu bu mayonez marul koydurmadim zaten kola da içmiyorum ama suffle konusu kafami karistirdi çiğ yumurta vs.
CheriBlossom Nur124 pastörize yüksek ısının ardından birden soğutulması işlemi canım zararlı bakterileri öldürüp yararlı bakterileri korumak için yapılan bir işlem