Nur124 Merhaba kızlar normalde çok tüketen biri değilim ama çok canım çekti ve yedim her zaman yemiyorum sonuçta üstüne canınız çekmesin affedin suffle de yedim ama unutmuşum yani az pişmiş yumurta falan diye okudum bir kaç yerde tedirgin oldum???
AnayimBenAna_ Nur124 burger kıng bir kere yediysen daha yeme çok canın istediğinde hamburger köftesi al kasaptan evde kendin pişir yap daha lezzetli oluyor inan. Sufleye gelince en sevdiğim tatlılardandır sürekli yedim gebelikte.
Busramnida Nur124 böyle şeyleri çokta evhamlı olmayın bir seferlikten bir şey olmaz 🥲 ben kısıtlamadım kendimi her şeyi yedim doğrusu 😂
Sevda_kygszz Nur124 33 haftalik hamileyim 4 5 kere yemişimdir gayet saglikliyiz kasmaya gerek yok oncesinde neysen o sekilde devam et herseyden yiyorum iciyorum ben😂
Parinas Nur124 bi daha yemezsiniz ama dikkat edin. Hem yeşillik sıkıntı hem çiğ yumurta. Kendinizi takip edin ateşlenme ağrı vs olursa doktora gidin. Çok düşük bi ihtimal bu toxoplazma salmonella bulaşı ama yine de dikkatli olmak lazım gebelik hassas bi süreç
Nur124 AnayimBenAna_ 24+4 üm hamileliğimde bu yana ikinci yememdir çok yemem ama baya canım çekti dayanamadım suffle de yiyince daha sonra içinde yumurta az pişmiş gibi bir kaç yorum gördüm burada korktum
Nur124 Busramnida yani evet haklisiniz ama suffle için içinde yumurta pismiyor vs yorum gördüm burada korktum biraz
Parinas Nur124 he iyi o zaman. Suflede her yerde yumurta kullanılmıyor belki yoktur diyelim. Siz yine de takipte olun tabi. Farklı bişey yaşarsanız giderseniz ama ben olacağını düşünmüyorum
myangelson Nur124 hamileyken yedim ben hamburger 3-4 kere. Riskli gebe olmasam kendim yapardım evde de öyle olunca burger kingden falan yedim hep. Zaten yemissiniz bir sıkıntı olsa da olmasa da geri dönüşü yok evham yapmayın boşuna o yüzden kendinizi strese sokarsiniz
Nur124 myangelson ya hamburger değilde suffle de yumurta pismiyor vs yorum gördüm ondan korktum açıkçası
Nur124 Whit3 yani hamburger değilde suffle için yumurta pismiyor vs yorum gördüm burada ondan dolayı korktum
myangelson Nur124 birsey olmaz Allah’ın izniyle ya her yerde orijinal yapıldığını sanmam 😅 belki yumurta falan koymadan yapılan yerler vardır
Nur124 myangelson internetten baktım içeriğine de yumurta sarısı ve yumurta beyazı tozu yazıyordu o ne demek anlamadjm