Meriveannesi su fazlaligindan kaynaklanıyor canım,bende hiç hissetmiyordum 90 a vuran sancıları,ebeler Allah’tan bunları hissetmiyorsun yoksa anan ağlardı diyorlardı 🙂 yatırdılar beni iki kere serum verdiler sonuçta hissetmiyorum hiçbir değişiklik olmadı,en son 40+2 de zorunlu sezaryen olmuştuk sancı yok açılma yok bebeğin gelmeye niyeti yok 😀 inşallah sizde de aynı şekilde ilerler 🥰