Meriveannesi GirlandBoy_Mom işte aynı canım toplanıyor nefesim kesiliyor onun dışında sancı yok şükür🤲 nst de bunlar neden çikiyor ya
yeldanurr Bende 37 haftalık gebeyim yeni geldim acilden benimde sancım vardı ama acilmam yoktu bende kabul etmedim yatisi 😊
Meriveannesi GirlandBoy_Mom kasılmamı takip edeceğim fazlalışırsa öyle yaparım canım sters etkiliyor muş Kendiliğinden geçermi sancılar
yeldanurr Meriveannesi yüksekti 90 lardaydi hissediyom ama hafif dayanilmiycak gibi değil sabah olunca doktora gorunucem tekrar bakalım hayirlisi 🌸
GirlandBoy_Mom Meriveannesi kesinlikle rahat ol canım geçermi bilmiyorum ama yalancı sancı olmadığı kesin düzenli çünkü düzenli olduğu içinde açılmayı sağlıyor maalesef
keyfimin-kahyasi-misin Meriveannesi Başlar tabi ama acilman ilerlerse daha fazla sancı hissedersin haftan kaç peki ? yani aynı olmyabilir ama erken haftalarda bende çok yüksek sancılar goruyordum 40+5 de suni ile geldi
Meriveannesi Myyfamily canım gece hafif hissettim şükür şimdilik yok bolca dinlenmeye çal işiyorum yarın randevum var tekrar bakalım nst aynı çikarsa kabül edeceğim yatışı 🥲
Meriveannesi GirlandBoy_Mom şuan iyi şükür gece hafif oldu Lavobaya kalkarken takip ediyorum ufacık da olsa gideceğim zaten hastane yakın canım