@Mge127 Asıl anestezili oldugu için korkmamalısınız 😊 Ben korkmuyorum ama heyecanlıyım ne bileyim. Bide oğlum var o da bizle sabahın köründe gelecek hastaneye, onu düşünüyorum. erkenden kaldırıcam mecbur bırakacak kimsem olmadığı için babasıyla bekleyecek benim işimin bitmesini 😊