@Busra779 sonraki sürecimiz sperm testi ve sonrası takviyeler olacak. Oğlum daha küçük olduğu için büyük bi tedavi sürecine girmek istemiyorum, ayrıca maddi olarakta hazır değilim. Doğal yollarla gebe kalmanın yöntemini arayacağım bu süreçte. Sanırım takviyelerle ilerleyeceğim. Sizde rahim filmi çektirin bence. Bende sorun yokmuş gerçi ama burda biri daha çekinmişti, ikinci gebeliği düşündüğü için. Meğer iki tüpüde tıkalıymış, birini açtırabilmiş. Eğer tüpler kapalıysa hiçbir türlü gebelik oluşmuyor zaten. Ben bi yandan tüplerimin açık olmasına üzüldüm bu sebepten dolayı. Yani hamile kalamama nedenim tüplerim kapalı diyedir derdim hiç değilse ama tüplerim zaten açıkmış. Muhtemelen sperm sorunumuz var bizim. Hakkımızda hayırlısı