@Busra779 merhaba. Aynı şeyleri yaşıyoruz. Oğluma 4 ay sonra hamile kaldım. Şuan 2 buçuk yaşında. 2 senedir korunmuyoruz fakat ikinciye hamile kalamadım. Ovulasyon testleri yapıyorum yumurtam çatlıyor fakat gebelik oluşmadı 2 senedir hiç. Çok kez doktora gittim. Hepsi hormon testi, sperm testi ve rahim filmi öneriyor. Hormon testi temiz. Rahim filmi çekineceğim adet olunca. Adet olmayı bekliyorum. Bu arada adetlerim düzenli. Doktor tüplerin tıkalı oluşundan şüpheleniyor şuanlık. Çünkü ilk doğumdsn sonra rahim iyileşme sürecini atlatamamış olabilir falan dedi. Rahimde yapışmalar tıkanmalar olabiliyomuş. Fikrimce sizde rahim filmi çekinin önce. Temiz çıkarsa doktorunuza söylersiniz ona göre farklı çözümler üretir. Ben oğlumun küçük oluşundan ötürü acele etmedim fakat 2 senedir düzenli korunmasız ilişkiye rağmen gebe kalamadığım için, içten içe kafamada taktım açıkçası. Zaman kaybetmemek gerekli diye düşünüyorum. Sorun nerde ve kimdeyse bulunmalı, tedavi olunmalı :)