NoName_ anladım evet acı eşiğim çok düşük smear testi istedi bugün onu bile zor yaptırdım bağıra bağıra alttan muayene de etti canım yandı.ama ben de yaptırmıcam sanırım.eğitim araştırma uyutmuyormuş özel de 16 bin dedi . olduğunda olsun artık yapacak bir şey yok eşim 12 sinde sperm testi verecek onda da bir şey çıkmazsa yaptırmam zaten nasip ederse Allah olur yapacak bir şey yok kendimi böyle rahatlatacam artık