Kızlar ikinci bebek düşüneli 1 yıl oldu artık ama olmadı.böyle olanlar kaç ay sonra gebe kaldı yazabilir mi? Bir de eşim sperm testi versin ben de rahim filmi çektireyim dedik.bunların randevuları kaç gün ya da kaç hafta sonraya verildi? Bir de rahim filmi nasıl oluyor acıyor mu ya da anesteziyle uyutuyorlar mı? Bilenler yaşayanlar yazarsa çok sevinirim.bir de daha önce kadın doğuma gittim bir şey çıkmadı normal dedi . kameralı vajinal muayene oldum bir sıkıntı yoktu.ilk bebeğim zaten 5.ayda olmuştu.bunda artık bir problem mi var diyoruz