GirlandBoy_Mom bizimde kilo kaybetmiş 15 gr 2500 dü bugün baktılar 2485 olmuş dedi doktor 5 günde ama ben hastane yemeği yiyemiyorum sorun orda dışardan istemeye başladım inşallah toparlarız bu arada 38 de doğum dediyse senin için çok sevindim inşallah riskin azdır yanımdaki bi hastada başta 34 demişler sonra 37 bekleriz diye eve yolladılar bana kesin 34 bekletemem başka dedi 😩 birde evet nst bendede sancı çıkıyor ama ben bişey hissetmiyorum kendi sancım oluyor bu defa nst çıkmıyor çok garibime gidiyor bu konu 🥹😂