Esraa00 yok canım bişey vermedi tekrar bakılacak işte uçağa binecektim haftaya çarşamba o da riske girdi şuan bakalım doktor aynı şekilde çıkarsa sancın erken doğum riski dedi sadece amin kuzum zor bela geldim bugünlere zaten bide bu sancılar çıktı 36 da doğum olsa bile sorun olmaz 2 hafta kaldı onada